Nasze usługi podzieliliśmy na kilka pakietów, które pomogą Państwu w lepszej orientacji wśród oferowanych przez nas usług.
Chcielibyśmy ściśle dopasować zakres obowiązków dla każdej z Państwa Wspólnot, tak, aby płacili Państwo tylko za te usługi, które faktycznie są wykonywane.
Każdy z pakietów dzieli się na pojedyńcze zadania, które mogą być wybierane indywidualnie w zależności od Państwa potrzeb.
Cena całej usługi będzie wyliczana na postawie pakietu odstawowego oraz usług dodatkowych.
Pakiet Podstawowy:
- Budowa, analiza i zmiana planu kont.
- Księgowanie wyciągów bankowych.
- Księgowanie faktur.
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym.
- Rozliczanie mediów dwa razy do roku z rozliczaniem liczników zużycia wody i ciepła, na podstawie przekazanych odczytów liczników w arkuszu kalkulacyjnym, zgodnie z przyjętym regulaminem rozliczania.
- Uzgadnianie sald kontrahentów.
- Obsługa telefoniczna mieszkańców Wspólnoty.
- Przygotowanie rocznego, finansowego sprawozdania dla Wspólnot.
- Przechowywanie dokumentacji księgowej przez okres 2 lat.
- Do obsługi nieruchomości, dla Zarządcy jaki i lokatorów, udostępniamy
naszą licencję na program Weles3, z widocznym logo Zarządcy w panelu właściciela.
- Stworzenie bazy danych z podstawowymi informacjami na temat mieszkańców, metrażem, ilością osób, udziałami, itp. i jej późniejsza modyfikacja.
- Wysyłanie powiadomień e-mail i sms do Zarządów Wspólnot o
wprowadzonych przelewach do banku.
- Wysyłanie powiadomień e-mail lub/i sms do lokatorów o nowych zaliczkach, rozliczeniach i zaległościach.
- Wczytywanie dziennych zestawień operacji do naszego systemu z systemu bankowego.
- Wystawianie not księgowych, rachunków i faktur w imieniu Wspólnoty.
- Wystawianie deklaracji i dokumentów podatkowych do właściwych urzędów - nie dotyczy deklaracji śmieciowych.
- Sporządzanie raportów zaległości czynszowych oraz innych raportów na życzenie.
- Wystawianie wezwań do zapłaty.
- Skanowanie faktur do postaci elektronicznej (pdf) i przesyłanie ich do Zarządów Wspólnot w celu weryfikacji i akceptacji przelewów w banku.
- Uczestnictwo w zebraniach Wspólnoty.
- Rozliczanie liczników mediów 4 razy do roku.
- Dyżury na nieruchomości lub w siedzibie Zarządcy.
- Edycja danych lokatorów, przygotowywanie nowych zaliczek.
- Odczyty liczników na budynku.
- Przechowywanie dokumentacji księgowej przez cały okres umowy.
- Spotkania robocze z Zarządami Wspólnot.
- Pomoc przy opracowaniu planu gospodarczego.
- Odbieranie dokumentacji księgowej z poprzedniej firmy administrującej.
- Szkolenia dla użytkowników systemu.
- Drukowanie zaliczek i rozliczeń mieszkańców.
- Przetwarzanie odczytów liczników z postaci papierowej na elektroniczną.
Usługi dodatkowe dodatkowo płatne:
- Rozliczanie wcześniejszych okresów
- Obsługa kadr i płac
- Rozliczanie podatku VAT
- Stworzenie i zarządzanie stroną internetową Wspólnoty oraz forum
Pakiet podstawowy może być modyfikowany według potrzeb klienta. Usługi, które nie wchodzą w skład pakietu, będą wyceniane indywidualnie.